Sova ?

Bara för att jag har sovit bort halva dagen, betyder inte det att jag ska vara uppe hela natten?

Nej det tycker inte jag, så nu ska jag slå igen datorn och gå till sängs. Imorgon ska jag och Joel in till stan för att inte vara hemma. Logiskt? Nej, men det funkar för oss :)

EFTERLYSER

Jag vill bara medela att jag efterlyser någon mer som ska till 035 på fredag, jag vill dit men har ingen att gå med, och pallar helt enkelt inte att gå ensam, så om någon ska dit och kan tänka sig gå dit med mig, säg till ;) <3

Nähä nu ropar sängen, nattinatti folket <3

Kommentarer
Postat av: Danne

jag ska dit! jag ska vara tekniker till banden :P

2010-04-07 @ 10:15:28
Postat av: Zara själv :)

Jag hörde detta :D Men der hjälper mig inte så möe xD

2010-04-07 @ 11:32:52
URL: http://baraenblomma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0