Tjej/Kille?

Ja som dom flesta vet är jag en pojkflicka, jag klär och beter mig om en kille, men har charmen hos en tjej, eller något sånt, jag trycker ner dom som fixar sig varje dag osv. Men jag måste bekänna en sak, jag har börjat komma in i kvinliga tankar, jag har länge nu börjat kolla på klänningar, men det är lite svårt för att min mamma vill inte betala för någon klänning, mitt manliga jag har gått så långt att min mamma inte vill köpa tjejiga saker till mig, och jag är väldigt glad för detta, men det är lite jobbigt, när jag som nu kollar mycket på klänningar till sommaren, senast idag när jag frågade om hon ville köpa en klänning till mig sa hon "Varför ska jag köpa en klänning till dig, du använder ju inte klänningar". Nej det är sant, jag använder inte klänningar så mycket, men ibland kan det vara roligt att klä upp sig.

Mamma kan tänka sig köpa en klänning till mig, om den är kaxig, inget fint crap typ. Jag är för manlig för att bära upp en fin klänning, trots att jag vill ha en sådan.. det är fett jobbigt.

För att ni ska förstå har jag gjort en snabb grej för att visa :)

Detta är en klänning min mamma inte skulle köpa till mig i första taget, den är för fin.


Denna dock är en kaxigare klänning så mamma skulle kunna köpa de till mig.



Förstår ni vad jag menar?

Kommentarer
Postat av: Saron

ja, jeg forstår ...

2010-04-06 @ 18:20:12
URL: http://stx3.blogg.no
Postat av: S A R A

Svara gärna på dagens fråga!

2010-04-06 @ 18:27:59
URL: http://onlyssara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0