Garngrafitti



Detta är min mormor, hon heter Isa och bor i Veinge.
 I flera år har hon prytt stolpar i hennes område, och nu blev plötsligt ringer trafikverket henne och säger
att hon måste ta ner sina stickningar för att dem anses som en fara?!
HALLÅ??! Är det bara jag som kommer ihåg reklamen på tv, för att folk skulle göra dett??!
Trafikverket bestämde sig även för att gå ut med detta i hallandsposten, då min mormor dagen efter gör det samma ;)
Hon tog ju ner sina stickningar, men nu är dom uppe igen :)
Men tycker ni att dessa prydnads saker är är en trafikfara? Eller tycker ni som jag, att dem är as tuffa? :D

Läs sensate interjuvn här 
 http://hallandsposten.se/nyheter/laholm/1.934386-nu-ar-stolparna-garnkladda-igen?articleRenderMode=image&image=bigTop
Eller ännu bättre kolla NU på tv4 där hon är med !


Kommentarer
Postat av: Alexandra

Dock heter de ju GARN och inte GRAN! xD

2010-08-26 @ 20:39:29
URL: http://xxxmuttanxxx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0