No words, or to many?

helt plötsligt kom Han från ingen stans, skänkte mig ljus.. lycka.. kärlek. helt plötsligt såg jag vad jag hade, vad Han har skänkt mig. jag ser all kärlek runt omkring mig. såg vad jag ska undvika, så allt ljus inte försvinner.


Ja jag har funderar mycket på senaste, på vilka som ger en lycka, eller sorg, vilka som igentligen är en vänner, och vilka som bara utnyttjar en.. Jag har börjat öppna mina ögon för det jag igentligen inte vill se. Och denna veckan, har varit min bästa på länge, och jag vet igentligen inte varför. Jag har bara inte kunnat känna sorg eller ilska, bara kanske irretation, som jag har skrattat bort. Man kan väl säga att jag har svävat lite på rosa moln höhö.

Nähä men igår var det planerat att jag och alla älsklingarna skulle kolla på någon spelning, men självklart kommer en dålig dag, mådde illa och var yr, och mot slutet av dagen, hade jag migrän..  så det blev bara direkt hem till Jakob, och jag däckade nästan med en gång, och nästan han med x) det kom ett liten jobbig stund med, men det löste sig :) tillsist fick vi förflytta oss från soffan till sängen x)

Idag vaknade vi av mitt alarm, dags att gå upp för att hinna  till bussen :) Tvingade upp Jakob med så det blev frulle på doken :) Snabbt träffa älsk, och sedan bussen, "Hej då Jakob" :) Bussen brummar till Laholm där mamma mötte upp mig och vi shoppade lite på  pysselaffären, sen hem, och jag började pyssla med en gång :) efter några timmar kom älsk hem, det blev middag, melodifestivalen , och här sitter jag nu, snart dags att sussa kudde med älsk ^^

Imorgon är alla hjärtans dag, även kallad, affäernas påhiddade dag för att tjäna pengar dag :) Halva dagen ska spenderas med älsk, och andra halvan med Jakob :) Mys mys :)

Nähä, nattinatt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0