Zara flyttar

Woho lovet har börjat och igår bestämde vi (jag joel & fille) oss  att det är dags för mig att flytta hemifrån,  ut i snögrottan. Så idag var det tänkt att vi skulle göra klart grottan, men mörkret hann i kapp oss ;( så imorn får vi bygga klart ^^ då flyttar jag ut i snögrottan hoppas jag ^^

Idag fick även Fille göra maten, (efter som att mor och Ninni var och jobbade) han gjorde lassange, och under den tiden, var jag och joel kvar i snön, visst låter det rätt, 12 åringen gör maten medans 17&18 åringarna leker i snön! xD haha men ytterst god lassange gjorde han iaf :)

Så nu sitter jag och han har tråkigt, efter som att mörkret hindrar oss från att vara ute och busa :( fast det var väldigt skönt att duscha, tihi (a)

Nähä, vad hittar folket på ikväll? <3


Bjuder på en bild från helgen <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0