4 Januari 2010

Pjamas dag för mig :) Vikki har nu åkt hem :( Saknar henne redan <3

Jag sitter här vid datorn, och tänker, tankar som jag inte kan ge med mig.. Deep stuff tywp.. Och i dagens samhälle, tror jag få skulle förstå mina tankar och känslor.. jag fösöker bara komma underfund med mig själv lite. Och det vet vi alla, att det är svårt. Klurigt.. Alla vet att jag inte är rädd för att berätta om mig själv, vad jag har gått igenom, och går igenom nu.. jag skäms inte över den jag är, jag är ju inte mer än mänsklig.

Alla har vi problem.. Och en sak vet jag, att ens liv går alltid att jämnföra med sagor, och mitt liv är min saga, där jag är huvudpersonen, och huvudpersonen i sagor får alltid lyckliga slut, men går igenom många jobba saker på vägen, men blir alltid räddad, Riight? Räddningen kan visas på många olika sett, men den kommer, när tiden är inne, när det ser som mörkast ut. Ingen saga är den andra lik, men ändå är den det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0