Tisdag

Åh jag kom typ nyss hem, och det var så skönt! Komma hem till sig, gå upp till sitt och bara mysa, dock inte för att jag gör det nu men ändå, borta bra men hemma bäst! Inte för att det inte är mysigt hos Jakob, men det är inte hemma.. det är inte mitt rum, min säng med mina saker.. (bra logik jag har va?^^) Men mammas mat är bäst! Blev mys med älskling idag med, saknat min bby :(<3 035 mys, med 035 folk :) nice as hell ^^ osså.. har jag varit i skolan idag med, vi har börjat lite med nästa uppsättning, soft.. sen skobbade jag lite.. eller ah, bröt ihop i Dannes famn och stannade där i ngr timmar <3 sen var det älsk ^^ sikket flumm det blev nu.. Thats me :) Nu ska jag duscha, sen.. aningen sova eller nörda lite mer vid datorn.. vet inte vilket änu :)<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0