God morgon

God morgon! Eller ska jag säga god middag? ^^

Jag sitter här och data nördar mig, och vet inte riktigt vart jag ska ta vägen? Eller vad som händer idag? :o Antagligen kommer det bli en hemma kväll ikväll med, men isåfall ska jag inte klaga, det är mysigt med familjen :)

Ibland önkskar att jag kunde få göra det jag vill göra, inte ha någon som hindrar en, inte en massa löften, inget alls. Att kunna få säga dom dära sakerna till den dära personen te.x. Tyvärr har jag i lång tid lovat 2 människor inte inte göra det jag vill, så jag måste leva med att tacka och ta emot skiten från denna människan. ORÄTTVIST!?
Eller är det bara jag som känner det? Att man är inlåst i en massa löften och regler.. Att det hade varit skönt, bara för en stund, få bryta sig låss?



Nähä men nu ska jag få i mig lite frukost ;) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0