Svansen mellan benen..

Nu är jag här igen, och denna gången med svansen mellan benen, GOSH va länge sedan det var sist jag var här. Så nu ska jag uppdatera mig lite om helgen typ (:

I fredags måddej ag inte alls bra efter att ha fått i mig för mycket kaffe, somnade så fort jag kom hem :( Mådde lite bättre när jag vaknade upp ngr timmar sedare, och helt plötsligt får vi hem gäster, ja för då ska ninni ha lite fest här hemma, och inte för att vara dyster kvisten var jag med, och klunkar ett glas vin i öl spelet, inte bra för magen, 2 timmar senare ligger jag och sover xD Det vinet slog allt till ..

Lördag vaknar jag upp och är inte bakis haha, men hungrig som ett as! Så äter och somnar om för en stund, duscharoch fixar mig, skulle nämligen vara i Halmstad runt 4, och skulle då ta 3 bussen in, färdig för att festa, ja inte nog med det var så det en maskerad, med tema Film, man skulle klä ut sig som en käraktär från en film ,och jag med världens sämsta fantasi var Helena Bergström från HeartbreakHotel, som jag inte sett på år! men vaffan ska man göra? xD Jo men jag kom då till lokalen vid 4 och gorde inte så mkt, så tog Ahmed med mig ner till stan för att ta ut pengar och äta, sen var det bara att vänta på att folk skulle droppa in, och vid 7-8 kom det lite folk mycket trevliga människor. Men jag hade ingen dricka! Så jag hade ju jagat Kim i timmar för att han skulle hjälpa mig, och vid 9 kom han hem, så jag gick till honom då, just när festen började typ xD. Men jo jag fastnade ju hos Kim ett tag, vi snackade och hade trevligt drack lite och timmarna flög iväg, helt plötsligt var det dags för mig att ta bussen hem, jag fattar ännu inte var tiden tog vägen??? Men när jag väl kom hem var jag onådigt trött, tekniskt sett var jag ju hemma halv 4! (ja helt plötsligt var vi i sommartid)

Igår vaknade jag och mådde inte alls bra, bakis kan man ju säga, men där blev det äta och sova, och vid någon tid var det bara att klä på sig och åka till meditationen, som var väldigt trevlig :) Hemma sent, så det var bara till att duscha sen sova (y)

Idag var det bäcksvart när jag gick upp, (otekniskt sett då 5) så hade inte en blekaste om vad det var för väder, hoppades på sol så klädde mig där efter, men nej, jag hade fel, KALLT! Sen i skolan var det helt vanligt, vi hade våra 2 föreställningar, slutade, åkte hem med Mggan och Peter, åt, somnade, vaknade och här sitter jag xD Ska snart duscha och sova lite till.

Hemskt vad jag sover hela tiden?? :o Men det får man, det är sköööönt ^^ haha

Snart är det PÅSKLOV!! LÄNGTAR! Gör inte ni det? Hur hade ni tänkt fira Påsk? :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0