Glömde jag berätta?

Jo jag måste berätta en liten lustig men endå olustig sak.. jag har SVALT en del av min TANDSTÄLLNING!  Detta är helt och hållet sant! En sådan där stålplupp som satt i käken lyckdes jag svälja, jag märkte inte ens det, utan efeter maten igårkväll kände jag efter, och då var den borta! Helt galet sikk! Jag fattar inte hur man kan lycka svälja en såpasst stor stålklump utan att råka tugga på den och bara svälja den :o Jahaja, jag slutar aldrig förvåna mig själv :P

Tänkte även bjuda på en gräslig bild från när jag färgat håret, och även den kvällen ville min familj pimpa mig, "från man till kvinna" så jag har smink och hela köret xD så bli inte förvånade :P





Nu har Joel vaknat, så nu kan jag sätta upp fler tavlor ;}

Kommentarer
Postat av: M Stensson

Jag tycker det blev himla snyggt med svart färg :) Me like :)

2010-05-02 @ 12:29:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0