Hey, I am back!

Kolla här vem som är tillbaka och skriver, jo det är jag! :D

Hoppas att alla har haft en bra vecka under tiden jag har varit borta ;)

Jag har iallafall haft en skön vecka, dock mycketmycket plugg nu såhär i slutet av terminen, MEN det är det värt, för sen är det sommarlov! Är ni pepp nu inför sommaren 2010? Det är iallafall jag! :)
Jag hoppas att jag får ngt jobb, har sökt hos komunen, men inte fått reda på om jag fått jobb där. Hoppas!
Har ni ngt sommarjobb, och i såfall var? :) Tell me, I wanna know! ;)

Oliver, Joels kompis, har varit här i helgen, vääldigt trevligt :) Och i går hjälpte jag mor min med en flyttstädning, vi jobbade där i 9h, gott snack! Var skyldig mor lite pengar så där fick jag jobba av det :) Och igentligen skulle jag har hjälpt henne idag med, men vi fick gjort så mkt igår att hon gav mig ledigt, YEY! Osså tyckte hon att jag då igå skulle följa med Joel och Oliver på festen dom skulle till och supa till det! xD Haha störtskön mamma man har :P men jag stannade hemma, ville inte skämma ut killarna ;) tihi, men jag och teddy hade mys :)
Och idag sov jag ut, tills klockan 1 (y) mycket skönt :) Det är ju ändå söndag :)
Nu håller jag på att peppa inför veckans modevisningar, där jag ska gå modell ;o
Ja, jag känner att det är bäst att peppa i tid, efter som att jag ska vara på sminket redan klockan 5, på morgonen!
Haha, och min älskade mamma ska köra i mig, så ska upp vid 4 på morgonen och ska även få upp henne xD
Det kommer bli fett nice, men att jag är nervös alltså xD ojojoj ^^
Nähä.. nu ska jag försöka städa lite och piggna till (y)

Lägger även upp reklambilden för modevisningen för er som kanske blir nyfikna ;)


Ha det allemsammans! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0