18.1.23

Nu är jag 18 år 1 dag och 23 timmar gammal :)

Och nu mår jag bättre ! ;) Haha ännu trött med det fixar sig till kvällen :) Pappa och Annika var precis här och fikade lite, efter som jag inte träffade dem igår ;o så nu åker dem upp till Sthlm och nu vet jag inte när jag träffar dem nästa gång :/ Men men. Ska snart ut coh övningsköra lite med Dempa. Vi ska till Halmstad och försöka förstå oss på min trasiga tv, som jag ännu inte har fått slänga ut genom fönstret ;) Sedan ska vi osså köpa mig en ny VHS! Tycker att det ska göras nu innan det är försent :)

Tänkte även lägga ut bilder från i fredags! :) Först ut, presenter

Dessa 2 från Jakob och Gunnar

Från Dennis och Pilla m. familj

Från syster

Från Pappa och Annika


Från Folket tillsammans
denna och en till

Detta och en ros från Mamma och Dempa

Och nu Foket <3



Finns så så så många fler bilder, men orkar inte lägga upp dem nu ;) Men jag hade en underbar kväll! <3

Kommentarer
Postat av: Carolina

taack! :)

2010-10-03 @ 12:42:34
URL: http://carollinas.blogg.se/
Postat av: Johanna

Det var så lite så. :) Ja, jag är lite chockad själv. Trodde bara att han kunde supa, men han visade sina hemliga kunskaper :)

2010-10-03 @ 12:45:09
URL: http://johannaaolsen.blogg.se/
Postat av: kaffehörnan

Gud vilka fina presenter du fick

Kram från mig

skönt du mår bättre

2010-10-03 @ 23:02:44
URL: http://www.kaffehornan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0