En snabbis?

Snacka om en galen månad, som inte är slut ennu! Nu täntke jag snabbt och så gott som smärtfritt bertätta lite ;) 
Det har varit galet mycket festande nu när jag är 18, har jobbat en gång, massor i skolan, ligger efter i körskolan.

Speciella dagar?

Fredagen 8e
var jag ute med min syster, mamma och hennes vänner som bestod av Ingela Cleo Ulle & Pernilla.K, vi hade en helt underbar kväll som började hos Cleo där vi fick en mycket god välkomms drink och lite smått och gott på det, jag fick lite presenter då vi firade mig. Vid 8 kom skjutsen in till city (Laholm) där vi ät och drack väl på Annabelle men där tog inte kvällen slut för vi med ett leénde på gläpparna och massor av flumm fortsatte in till Casablanca för en drink eller två, allt som allt slutade det med att jag och syster satt med Jonas som råkar vara min äldsta brors barndomskompis! Helt galet! Mycket trevligt iallafall, och tack vare den kvällen, har jag gjort med avc med mycket pengar på P2, en underbart drink som Jonas lärde mig!



Fredagen 15e passade jag min bror, Rogers barn, för första gången, ensam. Det var mysigt och jobbigt xD

Lördagen 16e var jag ute med Elin på B&B. Helt galet. Min baktanke var typ "vad har jag att förlora?" INGET ALLS blev svaret! Helt plötsligt när vi kommer in träffar jag Ingela (som var med och firade mig 8/10) OCH tro det eller ej, för det gjorde knappt jag, min äldsta bror Dennis! Snacka om en chock xD haha. Elin presenterade mig för massor av härligt folk!

Tisdag 19e har jag ju nu hittat en trogen gymm kompis (Elin) så vi körde vårat första pass ihop, underbart!

Onsdag 20e var vi lediga från skolan då vi hade en sk. pluggdag höhö ;) Men jag åkte in träffade Elin snabbt sedan drog jag vidare till en annan kompis där jag sov över :)

Fredag 22a inte nog med att jag och Elin körde vårat andra gymmpass utan vi fortsatte hem till hennes kille Tobbe där vi enkelt fixade oss för att bli hämtade av Tommeyför att åka vidare till Tommy och förfesta, enkelt. Då undrsas det om det hände något speciellt då? JA det gjorde vi, vi skulle ju till B&B för att se Sonic Syndicate! Galet galet och helt underbart! Efter det drog vi vidare till Idas där vi träffade massor av folk och slarvade bort Elin, så när det var dags åkte jag och Tommy hem till honom och sussade ;)

Och här är jag nu, sitter med Joel, dricker champagne, vid en varsin dator och försöker hitta en bra film vi kan försöka kolla på iaf xD

Framtiden?

J
a om i fall att jag inte har tid att blogga på ett tag kan jag lika gärna avslöja att, nästa helg så är det (som alla vet hoppas jag?) Halloween, och då får man klä ut sig, som jag älskar att göra ;) Då ska jag med Elin till en maskerad, detta betyder dock att jag dissar Micke och Ninnis fest här hemma, men det är inget för mig, så det mest kommer folk som jag inte trivs med :P Jag är inte ännu 100% på hur jag ska se ut, men vad jag ska se ut som ;) Den årliga västemn kommer iallafall fram, som alltid ;)

Sen har jag inte så mycket speciellt inplanerat. Jag vet bara att jag har mycket mycket att plugga både i skolan, och körskolan.. Men självklart har jag folk som backar upp mig om det behövs på olika sett ;D
Men självklart ger jag inte upp gymmandet. Sedan har jag ju intern tv som tar den tid den tar och så :)

Jaha, det är nog det jag kan säga nu, hoppas att jag får tid att skriva snart igen :)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0