Sa du fest?

För två veckor sedan frågade min kompis om jag ville följa med henne på fest, idag. Självklart svarade jag Ja, då hon är en av dem få som jag känner att jag kan gå ut med. Hon skulle jobba så jag fick förbereda mig på det. Inga problem svarade jag. Och nu sitter jag här, ensam i en soffa i ett näst intill folktomt ställe. Det är en känd fest, men folket förfestar för länge. Är på ret humör, typ vill sätta mig med några och bara flumma. Men Nej :p annars så längtar jag tills <3 kommer, kanske blir lite roligare då ^^ tror dock ej att <3 kommer stanna länge om nu <3 kommer? Jaja det ser vi då. Hoppas bara att det kommer mer folk :) Varför ska allt vara så dyrt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0