Grattis Mami!

Idag fyller min mamma år, så vill bara säga grattis igen till henne :)<3

Och idag är det en allmänt underbar dag för lilla Zara, som började tidigt, denna morgon då jag är ledig :)  Var i skolan 9 och gymmade mellan 9.20-10.45 och åkte seedan till stan och mötte upp Joel då vi köpte blommor till mor och sedan mat till mig, och sedan tog vi bussen hem (y alltid lika spännande när bytes bussen försöker åka ifrån en xD Vilade lite när jag kome hem sedan fick jag "fint" besök av Kimmen själv :)
sedan bakade jag en kaka med sällskap av Joel och det SISTA avsnittet av True Blood s.3 :'( Lååång väntan till nästa avsnitt :(

Nu är det bara film och mys :)

Ps, min bror Mickes present till mor var nog det bästa, han kom hem från Alfta  för att fira henne :) Och han har kört hela natten för det :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0