Nu är jag tillbaka

Nu är jag tillbaka med en snabbt litet inlägg. Har inte haft ork att skriva de 2 senaste dagarna, men nu känner jag att jag vill. Men vet inte riktigt vad jag ska säga. Eller jo, Alma fyller hela 5 år idag :) så grattis till min lilla flicka :) igår fick jag passa henne, på hon var för förkyld för dagis :) hon fick sina födelsedagspresenter då, igår. En liten kill docka som heter David, och lite kläder till denne. Väldigt intresant dock, då hon berättade för mig att killdockorna var mörkhyade och tjejdockorna var ljushyade. Genus? Och på tal om Genus, sitter i skolan på en väldigt intresant Genusföreläsning. För som dom flesta vet är vi på dynamo väldigt Genus intresade, och nu får vi historian bakom allting. Och det vise verse. Idag har jag en extremt lång dag, då vi ska repetera inför intern tv imorgon. Underbart. Jag har kommit på att jag måste förbättra min attityd. Jag har liksom varit så negativ och otrevlig på senare dar. Och så kan jag inte ha det. Så jag har tills imorgon på mig att bli på bättre humör och det vise verse. Ps, längtar tills imorgon <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0