Ny header

Hejsan alla, jag har haft en hemsk natt, vaknat flera gånger pga migrän, bara rulllat rundor och hej och hå, inte mycket sömn där inte, så gick upp för en timma sedan då det gick över gränsen, jag kunde inte ligga ner, så tog lite tabletter och nu är jag aningen bättre, men kan ännu inte ligga ner, spännande x) Imorgon om jag inte minns helt fel har jag fullt upp, då det är skolfoto, körskola och sjukhusbesök? Jag undrar om jag hinner med det? Aja, det ser vi imorgon :)

Som ni ser har jag en ny header med och jag hoppas att ni tycker om den, det gör jag iaf :) Kanske gör en till, så NI får välja vilken som ska vara uppe :D Det gick ju bra sist :) Skriv och säg vad ni tycker <3

Kommentarer
Postat av: camilla

Den blev jätte fin! :)

2010-09-22 @ 16:26:17
URL: http://camillabj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0