Oh no!

Hej och hå här sitter jag på mammas jobb med Joel och väntar på att vi ska åka hem. Haft en rolig dag på VÄLA Med Joel, Milan och Ullis och som vanligt försvann alla pengarna, så nu är man tillbaka på ruta ett. Men men nästa vecka fyller man ju år så då blir det påfyllning kanske ;) plus i kanten på det så kommer snart studiebidraget ^^, Men hallå, jag sitter i den årliga sitvationen.. Jag vet inte vad jag önskar mig.. och folk frågar hela tiden vad jag vill ha i present.. Känns tråkigt att säga pengar, för i ärlighetens namn gillar jag att öppna presenter, precis som när man var liten liksom (a) Men när man var liten var man smart och skrev en önskelista med..
Fast å andra sidan behöver jag ju pengar, då jag sparar till mina Tattus. Kivigt kivigt.. Men jag tror att jag som alltid kommer att få blommor och pengar, det är ju det man får var år :)
Det man inte vet får man ta reda på, och nu är det mindre än en vecka kvar .. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0