ooooch prosit ?

Jag tror nog jag faktist håller på att bli sjuk ? Åkte hem vid 12 efter körskolan idag och sov då från halv 2 till 5, fattar inte hur man kan sova aå mycket?.. Vill sova mer.. skönt.. Men det kan jag ju inte göra på ett tag iaf, men blir nog att jag stannar hemma imorgon med tyvärr.
Hmf, jag har inget roligt att ta upp idag heller.. eller jo, jag har en awsome busschafför :D (stavning) Hon ropade ut i bussen idag att det är lag på att använda bälte i buss, och att det är lika mycket böter om man inte ha det i bussen som i bilen, så att alla som hade så mycket pengar behövde inte bälta sig, men dem andra rekomenderas att ha det ^^,  så det så, det är värt att tänka på ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0