Sov Sover Sovit

Hej alla mina vänner! Förlåt att jag inte skrev igår, men i ärlighetens namn så sov jag näst intill hela dagen. :) Vaknade när Joel kom hem från skolan (ca 13:30) UNDERBART! .. Ja iaf en sak som är bra med att vara sjuk :) Och ni får ursäkta mitt förra inlägg, ännu en gång tänkte jag bara liiite för mycket ^^, Sånt som händer :)

Idag är jag nog på bättringsvägen :) Bara hosta typ, ja och huvudvärken förståss, men det försvinner med värktabletterna :D Så jag sitter i sängen och kollar på Tinkerbell and the great fairy rescue ^^ Ja, jag tycker om den så det så :D Jag känner även att jag bör göra lite nytta idag, så får iaf städa mitt rum ^^, Känns bra ! :)

Fick nyss reda på att kusin Emilia vill ha med mig och Joel till VÄLA, och det kan man väll klara av ^^ får vara duktig senare :D Men nu har jag bråttom att fixa mig, ska bli av med att sjuk svett xD haha

stress stress ! pusspuss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0