Svar På Tal ?

Okej, ingen som har vågat gissa hur många VHS filmer som låg på mitt golv igår, men jag tror att någon iaf har funderat på det lite så för sig själv och efter som att jag är så snäll tänkte jag komma ut med det chokerande svaret.








Japp, i denna högen var det hela 166 VHSer som var mina ! Och jag har nu gjort mig av med.. 5 st? xD Jag vägrar slänga bort mina älsklingar! Så dem har fått ett hem i mitt rum :D Mina föralltid ^^,


Och allmänt så går det bra för mig! :) Min körlärare tror att jag snart är redo för uppkörning, så jag ska bara fixa teorin så ^^ Och det går inte allt för dåligt i skolan heller (y Det som saknas är ett jobb sedan är det på topp :D

Lite ont i halsen dock, men det ska jag nog överleva ! :) Men nu ska jag sussa då det är tisdag imorgon och det betyder att det är en vääääldigt lååååång dag (y så blir inte ledsen om folk är sms glada imorgon ;) Tihi, natti på er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0