Trötter (y

Äntligen hemma från en kämpig dag. Jag är mycket stolt över mig själv får jag då säga. Då jag inte bara skött mig i skolan, utan även haft körlektion OCH gymmat för första gången i mitt liv ! Och ännu bättre, jag gymmade i en hel timma :D Ja det går framåt!
Ännu en gång har det varit en trevlig kväll med Stjärnan med :) Men nu är jag super trött ! Skiter i mat, hopp in i duschen, film+spikmatta och sova ! :D Ja, det är en lång dag imorgon med ^^
Jo just det, har ju även haft med mig kameran idag i skolan, så har fått massor av bilder från kvällens teater :) Ska lägga in och gå igenom dom med innan jag sussar kudde :) Kanske bjuder på en senare ^^

Men nu säger jag Natti till er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0