I am back ^^

- Var på Lagaholmskolan idag, uffh säger jag bara, får dåliga vibbar av den skolan xD Men det var troligen sista gången jag var där *pust*

- Mina humörsvägningar blir alltså bara värre och värre, antigen är jag jätte glad, eller jätte depp.. det är verkligen jobbigt. Jag gör mitt bästa för att dölja det, men det blir svårare och svårare för var dag alltså. Sedan kan man ju alltid fråga sig varför man är depp, och helt ärligt vet jag inte, men jag tror det är småsaker som har blivit en boll inom mig, it suckes! Får ta och reda upp detta, med risk att skada andra (?) nej tror inte det. Men ändå, säg hej till helvetet :D

- Jag har äntligen köpt nya garn! YEY! ^^ Så nu börjar Zara sticka igen, vet inte på vad men det upptäcker vi xD

- Kladdkaka till lunch, Inte bra för magen (Y)

- Och en dag närmre jul! <3



bjuder på en gammal, men fin julpic. på ego


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0