VARFÖR!?

   
Mina små bögar OMG säger jag bara, dom fixar sig ihop, säger saker jag inte förstår mig på, vad ska man göra? Det enda vi gör är att sitta i soffan, MEN dom skall ju då platta och spraya håret, nödvändigt? NEJ! DOM ÄR BÖGAR!.. men dom är mina fukking bögar! Men, jag är ju så trött på dom utseénde fixerade idioterna så det är inte klokt! jag sitter ju då i pjamasbyssor, t-tröja och pappas fleecetröja, inte fixat mig på något sett, men vem fan bryr sitt mitt ute på landet, i en soffa? INGEN!!!  Ännu mer bevis på att dom är bögar, dom kollar in killar mer än jag gör som tjej, (wtf liksom?), de vet mer saker om saker som tjejer borde veta. Bevis nog? Kan väl ta upp att min kille HAR strulat med en annan kille, som också är bög (10an känn dig utpekad!!). Typ omg jag vet? Men men, jag gillat! Dem vågar! ^^ Mina sockerpullor xD Och sällskap för denna helgen, dom är även tofflor så jag kagar inte ^^
Kyss och Kram, skvaller från Skogaby ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0