Dålig fantasi för rubrik :)

Hej hallå allesammans!
Nu kom jag hem efter att ha varit i Halmtad. Jag har varit med Marcus, han hämtade mig i morse vid halv 11 tiden då vi åkte in till stan, och tog en fika på Fribergs, och där satt vi i någon timma, och det var väldigt trevligt :)
När vi hade fikat klart tod vi en promenad i stan, där vi stötte på Nalle (:
När vi kände att vi hade gått färdigt åkte vi hem till Marcus, och tyvärr var Pontus readn uppe, annars hade vi tänkt väcka honom höhö*. Sedan åkte vi ngr rundor och kollade läget :) Så jag har haft en bra dag idag, med Marcus :)

Min fader ringde mig innan, nu är han i stan, så imorgon ska jag äta middag med honom innan jag går till 035, vi får se hur detta går (: Ska även bowla med far och Micke på lördag (y) Jag hatar att bowla med Micke, han är dum mot mig, retar mig för att jag alltid hamnar i rännan :(  Jag menar, jag kan inte hjälpa att mina klot gillar rännan ? 0.o eller ? ^^ haha

Idag innan jag går och lägger mig, ska jag ha städat huset, lagat mat och städat efter det, så måste jag fixa naglarna med :) så igentligen borde jag inte sitta vid datorn nu, men den vill inte slita sig ifrån mig ^^ haha

Vill bara lägga till att det har varit hela 16 grader idag, trots molnen ;) WOHO

Kommentarer
Postat av: Sigrid ♥

Kjempe fin blogg! Hvordan fikk du til den rosen i kommentarfeltet? :'D

2010-04-08 @ 16:34:07
URL: http://juciie.blogg.no
Postat av: M Stensson

Bra att du tyckte det var trevligt :) viste inte vad du skulle tycka, är lite blygg och tyst av mig imellanåt :)

2010-04-08 @ 18:54:06
Postat av: M Stensson

Haha, glömde avsluta med ett <3 så skriver ett här<3 :D

2010-04-08 @ 18:58:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0