I am back

Hej hallå, nu är jag tillbaka och ska berätta för er om min helg, som för en gångs skull inte har varit allt för tråkig :)

Som ni vet var jag på 035 i fredags, och jag kan  ju säga att det inte var det roligaste, typ sådär lagom drygt, men flickorna höll mig uppe :) och seda kom Marcus och gjorde oss sällskap, vet itne riktigt vad han tyckte om musiken som spelades där, men men, vi tröttnade strax innan 10, så vi åkte en runda, och gick faktist en promenad på Gallberget (och ja jag gick i högklackat) så de så :) men vid halv 12 kände jag att det var dags att åka hem så Marcus körde hem mig i hopp att jag får sällskapa min säng. Men nej, då hade Micke fest här hemma, så när jag hade hoppat ut bilen och Marcus kört.. och jag kommer in, är huset fullt med mansgrisar! Svin som aldrig sett en tjej i lackväst innan? Men men, jag tog en värktablett och var med under kvällen, och som tur är försvann några av de värsta svinen snabbt :) Dock var ju Micke kvar, och som alltid var han fullast, jag och Ninni fick bära upp honom till sängen vid 2 tiden.  Men men jag somnade någongång mellan 5-6 på morgonen :)

Igår skulle jag och Micke igentligen åkt till Halmstad och bowlat med våran pappa som är på besök, vi hade tid klockan 2. Men Micke var ännu full när han vaknade, så det var bara att boka av det :(
Så igår tog jag det lungt hela dagen, och det var så skönt, jag kopplade i VHSen och kollade på gamla goingar :D Och det slutade med Titanic <3

Idag, blir det data och tv halva dagen sedan kommer Emma Pemma hit <3


Nå, hur har eran helg varit? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0