I am so so truley sorry

Long time no seen!
Ja, jag har ännu en gång slarvat med bloggen,
och för er som tycker att det är dåligt av mig, ber jag om ursäkt,
men nu jag är tillbaka, för stunden iaf ;)

Mycket har hänt sedan sist, och som ni vet har jag färgat håret, det ni inte vet är att det är svart! :D Och om jag får säga det själv, blev det mycket snyggt! ;)

Nu helgen som var, var det så underbart väder! På lördager åkte jag och syster till min bror för att passa barnen, Ellen 4, och Agnes snart 1. Det var mysigt att tillbringa dagen med dessa underbara tjejer <3
På söndagen var jag ute i trädgården hela dagen tillsammans med mamma och Dempa, dom gjorde sitt jag tvättade badtunnan och utemöblerna, samt gjorde jag våfflor till mat :) Och på kvällen blev det att bada i tunnan med Jakob, Ninni och Joel :) Mysmys

Min mor och jag har även kokat ihop en soppa! Alltså billigt talat.. Vi har kommit fram till att det är nu dags att göra om här hemma, att mamma och Dempa äntligen ska få ett sovrum, med en dörr! Så nu ska dem få mitt sovrum! Och nu tänker ni "men vart ska Zara då sova?", visst gör ni? Och då är det så att jag just nu håller på att göra om Mickes gamla tv rum och göra om det till ett ZaraSovrum! Så under helgen har min älskade familj, och Jakob fått bära ut alla möbler i detta rummet, och nu i två dagar har jag målat taket, så det är vitt :)

I måndags var jag hos Tandregleringen, och fick tandställning på nedere käkraden, och spände där uppe, så nu kan jag inte tugga, överhuvudtaget, vilket som har skapat problem i min lilla kropp, har varit nära på att svimma när jag målade taket idag, men jag höll mig uppe, min pappa har nog rätt, jag är mer envis än en gammal åsna :) Men Gud straffar mig, min mage är ur funktion kan man säg, hemska kramper och illmående :( Får stanna hemma imorn me :(

Jag har massor med bilder, både på min nya hårfärg, och mitt blivande nya sovrum, jag har även bilder på ungarna när vi passade dom, och när vi badade tunna, men inte på datorn, när jag orkar lägga in alla  bilder, ska jag lägga upp lite :) LOVAR

Men nu ska jag kolla klart på Efterlyst och sedan sussa kudde <3
God natt gott folk, hoppas att ni sover sött sen när det är eran tur :)


Kommentarer
Postat av: liindblaads

weei :D det kommer bli kul med en ny granne :D

2010-04-29 @ 12:38:29
URL: http://liindblaads.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0