Lördag, dagen lång

Hej hallå!

Nu är det äntligen helg, så man kan vila upp sig efter den första skolveckan efter lovet :)
Inte för att min vecka har varit jobbig, jag vet bara inte var den har tagit vägen?

Idag vaknade jag tidigt, redan vid 9 :) Då jag åt och sedan duschade, för att åka in till Laholm och hämta Moa :) Sedan redan köra till Ragge för att hämta motorsågen, se till SkoDon för att köpa sulor till mina nya skor, som var aningen för stora xD Hämtade släp, och WROOOOM så köre vi till Tröömninge för att hämta lite saker, hem, där jag och Moa gosade in oss i filten med SvenssonSvensson på, och popcorn emellan oss, och efter 30 min somnade jag ifrån henne :( Fast när hon åkte sa hon att det inte gjorde något, för hon skulle haft lika tråkigt hemma. *PUST!*

Just nu funderar jag på att flytta på mitt feta arsle och göra något, som inte inklurerar tvn eller datan för mkt.. men vad typ? Kan ju dock scrappa lite? Ja, jag vet inte. Känner inte för en tidig säng, vill verkligen hitta på något, så ja :D

Jag har en fråga till er läsare, när jag skrivit "tanke" saker, har jag fått många posetiva reaktioner, känner ni att jag vill ta upp mer? Ni får gärna skriva saker som ni vill att jag sedan ska ta upp :)


Kommentarer
Postat av: kari

Ønsker deg en riktig god helg søta :)

2010-04-17 @ 19:17:30
URL: http://karirasmussen.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0