Regnig kväll

Ush fy och blä, det var väll självklart att det skulle börja regna, dock var jag ju förberedd på det efter som jag kollat vädret idag. Men man hoppas ju alltid på att dem har fel så fort dem kommer med tråkiga väder diagoser ?


Jag måste medela att jag inte har städat, och tja.. ränkas hemtpizza som att laga mat? För då har jag gjort det med (jag betalade för pizzorna såå?) Men jag har iaf fixat naglana! :D Synd att jag bet av hälften när jag kollade på Avatar i söndags.. Det var lite jobbigt att göra fransk manikyr på nedbitna naglar. Dock så är jag inte nagelbitare i vanliga fall, så det är väll OK ändå?

 Nu har jag osså snackat med älsk och pappa om morgondagen. Så här får nu mina planer för i morgon, då jag ska upp tidigt fixa mig och packa lite för kvällen, sen kommer jag ska ta bussen in till Halmstad så jag är där vid 3, då jag ska äta middag med min pappa, där jag har gott om tid att prata om körkortspengar, som jag tvivlar på att han kommer vilja tala om -.-' Sedan vid halv 7 kommer älsk in, då jag ska möta henne och kanske frächa upp mig på ngt toalett inför kvällen xD Och vid 7 ska vi trippa till 035 och möta upp Marcus :) sen vid kvart i 11 tiden tar jag bussen hem.. Dock fick jag nyss reda på att min bror inte kan plocka upp mig vid bussen, kan bli ett problem.. ahja vi löser detta :)

 Hur ser eran morgon dag ut? :)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0