Fredag

Härligt med fredag igen :) Ännu bättre att det var sovmorgon idag ^^ Så jag tog 9 bussen in till Halmstad och var inne 10 i  10 , då jag fick ett "roligt samtal", ja jag hade glömt körskolan, IGEN! Som tur var var jag nästan framme så jag åkte dit och fick köra lite :) Sedan åkte jag till skolan, käkade och gick på lektionen, och var där i 20 min, sedan drog jag, och pluggade lite, men kan nog inte börja med arbetet ordentligt förrens på måndag, så jag tod med min Christian och Jimmy till stan där vi vandrade lite, sedan skildes vi och jag träffade Linus en snabbis :) (jag har itne träffat Linus sedan jag slutade 6an!) Det var mkt trevligt :)
Men nu är jag hemma igen, och vet faktist inte vad jag ska göra ?? ;s Typ alla ska till Karse, men .. ah pengar? Pallar inte.. -.-'

Men vad ska alla igentligen göra ikväll? :D <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0