Honey, I am home

Så är man äntligen hemma :) Jag förstår mig inte på mig själv ibland, idag hade jag I.val hela dagen, och jag fattar inte hur jag har valt!? Psykologi B, liksom smart när jag inte klarade A kursen?? Hälsopedagogik, jag skiter i min hälsa på så sett ? Samhälle B, jag läser inte ens tidningen, hatar nyheterna, det bara sabbar dagen typ  :o Min logik flödade inte när jag valde detta ;s Så jag kan erkänna att dagen har varit lite dryg i detta sett, men annars är det alltid lika roligt att träffa ens vänner :D
Sedan är jag ju som sagt "duktig" på hälso delen, så jag har ju knappt ätit ngt idag, och så kommer jag hem, vrålhungrig, och hittar mammas paj, så den blir min mat idag xD Kan ju meddela att den var underbart god ! :) Hihi, vad ska jag göra nu då? xD

Men nog om mig, har ni haft en bra dag? Berätta ! :D <3

Kommentarer
Postat av: Linus

Vill också ha Paj.. :D

2010-08-23 @ 20:40:05
Postat av: Zara

Skynda dig Linus! Den är snart slut ;)

2010-08-24 @ 09:10:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0