Man får vara depp!

Ja, ibland får man vara depp, och det tänker jag utnyttja just nu. Jag är inte glad, då inget funkar för mig :-o om ni kanske minns från förra veckan, klagade jag lite på att jag har valt vissa ämnen, så idag försökte jag välja bort Samhälle B. Men Nej då, det kunde jag inte göra, för där finns inget annat att ersätta skiten med! Så jag vet inte riktigt vad jag ska göra, för jag har inte motevation att pallra mig dit, och slösa bort den tiden, på något jag inte fattar ett piss om? Och just nu tycker jag att detta är lite synd, Ja alltså att det sabbade min dag nu, för när jag vaknade i morse var jag på toppen humör, vilket jag igentligen är nu med.. Men orkar inte? Jag vill träffa folk, jag vill hitta på något, men istället sitter jag på bussen på väg hem. Min logik flödar (y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0