Jahaja

Mycket spännande dag må jag säga, upp tidigt, gå till bussen, åka hela vägen in till stan, donken en stund med Joel, sen bar det av till tandregleringen, och jag var där i väldigt god tid, så vi började mkt tidigare än tänkt, och vid halv 10 hade jag fått tandställningen, haha vilken gó tandläkare man har alltså ^^ ja sen gick jag till Jakob och gosade ner mig där i ngr timmar <3 Mor hämtar mig och vi åkte till skolan, utvs med A-M, sen hanldar vi lite mat, och sedan kör vi sakta men sökert hem, WOHO, vi tog gamla 117  hem, och där var inte mycket till väg! Det var shit'n scary! Och när vi nästan är hemma, har bara 10 meter kvar till gården, kör vi fast :( Men efter en stund lyckades vi gräva oss loss *pust*. Imorn blir det nog ingen skola pga snön..
Ja ni, jag kan även medela att jag har en djävulsk tandvärk nu, Iza hade rätt, kan inte äta.. eller, har tryckt i mig mjukglass (Y) inte mättande, men vad ska man göra?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0