Måååååndaaaag

Och så tog helgen slut, och måndagens sken, börjar sakta, sakta lysa upp våra snötäckta ängar, så de lyser som miljoner diamanter

Jaha klockan är 07.50 och snart ska jag iväg till Öringeskolan för att hälsa på Moa. Jag har varit uppe sedan halv 7 och nu har jag bara väntat på att mor och far ska stiga upp ur sängen .. -.-'   Och vuxna säger att vi ungdommar aldrig kliver upp från sängen! Haha bullshit! :D Nej nu ska jag ut med hunden och sedan ska vi nog åka :)


Smsa om ni vill! <3

Kommentarer
Postat av: Alexandra R

HEeeejjj.. duuu... kan du skicka din stilmall som du har tilll din header?

Vill ha en bild där med men lyckas fan aldrig alltså!

Gahh blir galen... hjälp mig (a)?



:)

2010-02-09 @ 13:09:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0