Nya Barbutska

Hej hallå igen! Som några vet har vi haft en hemsk busschaffis i laholm, vi kallar henne Barbutska. Hon har blivit förflyttad till halmstads statstrafik, och vi laholmare pustade ut. Vi kommer att överleva i trafiken. Trodde vi. Nu när jag åkte buss in till halmstad trodde jag att jag skulle dö! Denna busschaffisen körde som Barbutska. Om inte värre. Han tvärbromsa få fort han skulle köra in till en hållplats. Och flera gånger var han nära på att missa hållplatser. Var nära på att krocka med! Jo jag var lagom skakis när jag hoppade av bussen. Jag känner det att jag hellre kommer fram välbehållen än i tid? Vad tycker ni igentligen om våra busschaffisar?

Kommentarer
Postat av: M Stensson

Är väl säkert tidtabellerna och inte chaffisarna dem ska ändra på isf, antligen klagar ju folk på förseningar eller att dem kör som idioter :D

2010-03-02 @ 22:44:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0