Fy Zara

Fy mig, det var allt för länge sedan jag skrev ngt här :(
Så nu är det på tiden. Ska vi sew här. Jo jag blev räddad i lördags, Joel och Milan kom hit och dom två knäppisarna flummade runt och jag bara skrattade åt dom, så man kan säga att det blev som en slags återträff för oss 3 :)
Söndag sov jag till mesta dels, men sedan bar det av till meditationen, alltid lika skönt :) och i måndags var jag ledig så då passade jag på att åka och hälsa på Alexander :) över ett år sedan sist xD men det var trevligt ^^ tyvärr hade jag migrän (surprise?) så jag var inte så social, och när jag kom hem blev det sängen på dirren, utan mat :( sen igår var det skola ^^ teater och svenska fast på svenskan såg vi eso7d slutproduktion, och det var helt underbart! Sen kom älsklings ankan och vi drog in till stan, sen 035 där vi träffade Danne :)<3 energi hugs <3
sen åkte vi hem till mig, sen fick ankan åka hem, jag provade löshåret, inte bra xD sen sussa lussa ^^ och idag är jag tywp ledig ^^ lovely ^^

Just det, Micke har även kommit hem från sin Thialands resa, och ja, det märsk att han är hemma xD Men snart får han åka upp till skolan med :P höhö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0