Woho ny design :)

Nu har jag äntligen fått ny design av Joel, tycker den blev rektigt fin :)
Jaha jag har två "Dagens ros" som jag vill ge bort, den ena är till Tinas mor som körde hem mig och Joel i fredags när bussen bajsade på oss som skulle med, och sedan till taxichaffiens från i lördagsnatt och hjäplte och lite sådär :) osså vill jag DUBBELDISSA Hallandstrafiken! Som både körde ifrån oss som kom med halmstadsbussen och skulle byta! OCH nattbussen från Tylösand som först kom allt för tidigt och sedan nästa (och sista bussen) som aldrig kom! Fy fan! Jag och Agnes gick 15 min innan den skulle gå, och väntade på den i över en halvtimma, så i i ca 45 min väntade vi på bussjävlen som aldrig dök upp, fick betala 300 kronor för taxi in till stan! :( SKA KLAGA!! Och nu sitter jag här och är dunder sjuk.. bajs liksom och jag måste blir frisk tills på tisdag, så kan ska få första tandställningen 0.o uffh, man jag är glad för min Agnes Joel och Jakob som har pysslat som mig nu såhär :) Hm nu är det film och te iaf :) sen sova kanske? Ledig imorn ^^ tur det, mina ögon klarar inte av kyla.. inte ens i stora hallen här hemma :( uffh..
Hoppas att alla andra har haft en toppen helg och är ni är friska :)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0