Dag 2

God kväll allesammas :)

Har alla haft en bra dag idag? :) Det har jag iallafall, och jag har kommit på varför jag har slutat dansa, fy för farao va jobbigt det är xD haha visst är jag smart :)

Som ni ser är den nya bilden uppe, det fixade Joel redan igår kväll, Tack Joel! <3

Snart kommer älskling hit, och då kommer hon få en överaskning, fast vad jag kan inte säga med tanke på att hon kanske kommer hinna läsa detta innan hon kommer hit :) fast.. då vet hon redan om att hon kommer få e överaskning, och då är det ingen överskning längre, och då är allt detta iddiotiskt att säga kanske.. ush nej nu blir jag förvirrad xD

Men nu är iallafall våren på väg! <3


Kommentarer
Postat av: M Stensson

Nya bilden blev kanon :) Härligt att enkligen våren är på väg :)

2010-03-02 @ 22:51:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0