Dagens Citat

Jå juset det! Jag kom just på mitt Dagens citat ni kommer att få den i två veriationer, den ena är min och den andra är Agnes/Kim (mer korrekt)

"Jo jag skulle kolla vad det var för väder, men det såg jag inte, alla moln var i vägen"
eller
"Jag skulle kolla vad det var för väder, men jag såg inte för alla moln så jag kollade via teloskåpet, och ju mer jag kollade destu finare väder såg jag"

Kim skulle då berätta om sin dröm, men efter han har sagt detta slutade jag lyssna, för dessa orden fastnade i mitt huvud, och jag tyckte det var hysteriskt roligt då ju.. :D Härlig logik liksom!


Kommentarer
Postat av: jenniferlarsson

riktigt fin blogg ((:

2010-03-09 @ 22:03:55
URL: http://jenniferlaarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0