PowerNap

Woho jo visst käkade jag när jag kom hem, jag käkade mig till sömn! xD haha lite stolt själv ^^

Vill ni veta en sak? (a) Jag har sovmorgon imorgon! :D tihi, börjar inte förrens 12, skönt som attan faktist :) Och mor kör mig till bussen så jag slipper gå upp 8, kan gå upp vid 10 ^^ Woho! och sedan slutar jag 15.00 ;)

Nu försöker vi här hemma kolla på Efterlyst, men självklart ska de krångla! Då från deras sändningsplats.. -.-' nu beklagar dem avbrottet xD hahaha! Drygt ..
Iallafall
Mina föräldrar var vädigt imponerade av mitt rum, över hur fint det är efter min städning igår ^^ så det går bra för mig :)
Ska nog snart sätta mig och läsa eller göra klart mitt Påsk kort :) vet inte, men något blir det!

Så nu säger jag god natt folket! <3


Kommentarer
Postat av: lukes

Fin bild :) Allt bra med dig idag? :P

2010-03-17 @ 21:57:05
URL: http://lukes.devote.se
Postat av: Zara själv

svar till http://lukes.devote.se/

Tackar, man kan hitta allt på google nu för tiden :) Toppen med mig, hur är det själv? :)

2010-03-17 @ 22:18:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0