AfterDark med Babsan

Jag och Joel kollade nyss på AfterDark med Babsan och det var AWSOME! Alltdig roligt med sånt.. och en dag, ska jag se det lajv, det är ett bara måste! :D Det får hamna 4a på min preoreterings lista nu :D Tycker jag allt ^^

Hörde nyss på tv att det övervägs att bli omval, vad tycker vi om detta? Jag själv tror att det kan vara bra.. men det är ju vad jag tycker. Visst det är fel, valt är valt, men i detta kaos vi ligger i nu, med ett röstnings system som inte funkar och som dem säger att dem många gånger har övervägt att ändra på detta system, kan det nog vara mer hälsosamt för Svenska folket. Vad tror ni?

Var ute ínnan och hade lite avkoppling.. var ute och tog lite bilder, men bara på altanen. det var underbart! :) och med lite hjälp av Photoshop tror jag att iallafall några av bilderna kan bli redigt snygga :) Vi får se ^^


Hörde nyss på tv att det övervägs att bli omval, vad tycker vi om detta? Jag själv tror att det kan vara bra.. men det är ju vad jag tycker. Visst det är fel, valt är valt, men i detta kaos vi ligger i nu, med ett röstnings system som inte funkar och som dem säger att dem många gånger har övervägt att ändra på detta system, kan det nog vara mer hälsosamt för Svenska folket. Vad tror ni?


Men men värt att tänka på.. Men NU  ska jag göra mig en stor kopp te och ringa ett samtal till en viss sötnos ^^

Pusspuss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0