B R A !

Jag kom och tänka på en sak, en sak som är bra med mig.. och det är att när jag är på pissedåligt humör, städar jag, och då som aldrig förr ;o
Och då jag har varit förbannad nästan hela dagen, har jag fått mycket gjort. Jag har slängt ut allting i skåp resnat ut och slängt in det igen (ja inte alltid man orkar lägga det fint, när det endå snart ser ut som f*n) Jag har även slängt ut allt bröte i min kista, brötet var då inte mitt så det hamnade i en sopsäck somn hamnade i köket, så blev jag av med den skiten med :) Jag har fixat bland mitt garn coh mina stickor så det ligger nu fint i kistan. Och nu gör det jag skulle ha gjort för länge sedan, fixat bland mina VHSer, då min mor inte vill ha dem i tv rummet längre ha jag burit in dom till mig, så nu ligger alla i en enda stor hög på golvet, som ni kanske ser.


Så vi kan göra en gissningslek, då jag inte har en blekaste aningen om hur måna VHSer jag äger, kan vi ju gissa? ^^ Ja jo jag ska räkna dem nu, men vi kan ju kolla vem som gissar bäst? :) Jag själv hatar sånt här men för en gångs skull så kan det bli roligt ^^

Jag ska visst ut och köra sedan, men jag har hört att man inte ska köra när man är på dåligt humör, för att man är typ lika dålig förare då som när man är påverkad? (någon som vet om det är sant?) För om det är det, så bör jag verkligen inte köra :o !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0