Hemma igen

Vilken dag, innan man ens har hunnit ur sängen får man veta att man ska vara klar att åka inom 30 min xD fyfy, och jag skulle ju duscha och allt, men jag klarade det :D Och har nu haft en toppen dag på VÄLA, fått in 5 nya saker  till gaderoben, och gjort av med .. ca 900:- Här kommer bilder på mitt nya :)




Själv är jag väldigt nöjd med köpen :) Länge sedan jag shoppade bara för att, så det känns redigt bra.


MEN frågan är, hur har eran lördag sett ut, och hur fortsätter den? :)

Kommentarer
Postat av: liindblaads

Tyckte synd om dig innan ! när du sa att jag skulle kolla din blogg !



Men själv har jag vatt på Väla jag med faktiskt :)

med två underbara kusiner :)

fyndade en kofta som du kan kolla på bloggen :D

2010-09-25 @ 20:44:25
URL: http://liindblaads.blogg.se/
Postat av: liindblaads

`jaa, men jag tror jag såg dig på hm när du köpte dina underkläder :O?



dom va fettsexiga ;) hahahah

2010-09-26 @ 19:42:26
URL: http://liindblaads.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0