Prioretera mera!

Hej hallå! Nu tänkte jag dela med mig min Preotreteringslista!

1: Överlevnad
2: Skola
3 Körkort
4: Jobba?


Där har ni den, och som ni ser så är allt jag vill att överleva :D

Skolan kommer sedan, vilket jag känner är logiskt då den är min framtid

Sedan körkortet då jag verkligen behöver det !

Jobba, behöver pengar, på tal om det, idag kollade jag över min ekonemi lite sådär och jag känner lite press på mig då jag idag köpte nya hörlurar och senare i veckan ska jag ska en ny kamera! *ÖVERLYCKLKIG!* IIIIH ^^, Och efter det kommer jag knappt klara mig denna månaden ;o eller jo.. kommer väl ha 1000:- kvar men endå ;o

Ahja, just nu håller jag och Joel på att laga mat, skulle blivit Laxsoppa, men blev lite av en gryta ist xD Blev as mycket mat, vilket är bra för mig, då jag ska ha med mig det imorn i skolan :) OCH det bästa, Joel bjöd på ett glas poserande vitt vin till matlagningen, mycket yammie om jag får säga det själv :)

Sammanfattatning; Jag är en duktig liten Zara, för tillfället iaf :D

Puss på er ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0