Träningsvärk, JA !

Ojojoj det känns att jag gymmade igår, då jag idag har en sådan underbart träningsvärk x)

Idag har varit en lång dag, med 3 jätte långa lektioner, men det har varit helt OK. Haft körning idag med, gick super bra ! Imorgon (då jag har körning igen) ska jag kunna orgentera mig ;o Kommer få bajs dåligt då jag knappt kan Laholm.. så hur attan ska jag hitta vägen till Malmö? xD tywp, eller något.. :P Ojojoj ja :P

Mýcket plugg nu med känns det som.. måste verkligen ta tag i allt ! Måste osså börja planera för min födelsedag med? Typ med folk och tider ?

Va härligt jobbigt det blev för min lilla hjärna nu (y Detta får ordnas med ett glas vin ^^

Ha det gött, puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0