Tummen upp

Mamma innan hon åkte "Jag är hemma sent så nu får själva fixa något att äta."
Jag "Jo men visst visst"
- 2 timmar senare står jag vid spisen, och gör pannkakor ^^ Det funkar väl till middag? :P

Yess, jag känner mig bättre nu! (y Så snart ska jag sussa så jag kan göra ett tappert försök till morgon dagen. Fast hade åkt till skolan även om jag inte hade mått bättre, det är ju skolfoto då och det är inget som jag vill missa :D Så har jag även en snabb visit på sjukhuset så måste endå typ in för det med, kan inte avboka en gång till xD har gjort det dem senaste 3 gångerna tror jag :P Har körskola med, men som det ser ut nu, blir det inte av, tyvärr får jag nog säga att det är min gräns.. :/ sånt är livet.
Snap! Kom just på att jag skulle ringa min far idag med 0.o det var ju viktigt.. ahja, får göra det imorn ist :P

Nu får jag dock säga natti, hoppas att alla haft en bra dag och att nu kommer sova sött !

puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0